Falska och elaka skitstövlar

Jag vet att det är ett riktigt tråkigt inlägg som jag gör "comeback" med. Men jag vill bara säga att jag är såå trött på att vara så jävla mesig och naiv och tro så himla gott om folk. Man blir alltid bara sårad och ledsen i slutändan. Man får BARA skit för att man försöker vara snäll och vill folk väl.

Jag är trött på att allt påverkar mig så mycket och jag är trött på att alltid bli så ledsen och sårad pga att jag är en mespropp.

Från och med nu ska jag alltid lära känna folk med inställningen att de är falska och elaka skitstövlar tills jag får något annat bevisat för mig.

Då kan jag bli glad för att en del människor är bättre än jag trott istället för att bli ledsen för att människor är sämre än jag trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback