Tur i oturen!

Jag drömmer så mycket mardrömmar, som jag antar påverkar min sömn nåt otroligt. Känner mig ju aldrig helt utvilad när jag vaknar. Imorse var jag helt död när jag vaknade, har inte vart så trött på evigheter, vad jag kan minnas. Hur som helst så gick jag inte på föreläsningen imorse(som inte var obligatorisk som tur var). Tänkte istället komma till lunchen då jag skulle träffa min basgrupp och jobba på ett uppgift.

9.30 ringde Sarah mig (hade ett missat samtal från henne sen strax innan som jag absolut inte hörde) och sa att hon var på väg hem. Läraren hade bara gett information och sagt att allt material finns att hitta på kurshemsidan. 

Vilket tur att jag inte gick upp!! Vilken tur man kan ha, haha!;) Thanks Saribari! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback