Speciellt uteställe..

Jag har glömt att berätta!! I lördags var jag, Sarah och hennes jättegulliga vän Ida (från norrköping) hemma hos Sarah och åt tacos, drack vin och hade jättekul såsom bara tjejer kan ha. "Tyvärr" hade vi lite för kul och fastnade hos Sarah tills klockan var 1.30, vilket var jättedumt eftersom alla klubbar stänger kl.2 här i karlstad. Så då fanns det bara ett ställe att gå till. Vill inte säga riktigt allt, men jag kan säga så mycket som att vi nog alldeles säkert aldrig mer går till just det stället ELLER ett liknande ställe!! HAHAHA!!! Det var väldigt "billigt" om jag säger så... Och det var äckligt..Motbjudande faktiskt!

Nu får du lista ut resten själv!   



Sarah, jag och Ida innan "utgång" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback