Nyttodag

Sen jag kom hem från skolan idag runt kl.13 har jag gjort flera saker som jag skjutit upp ett tag nu;

  • Skrivit över min dagbok från praktiken till datorn från "sparade sms" där jag gjorde mina tillfälliga dagboksanteckningar. (Skulle gjorts under praktiken!
  • Skrivit ner en väldigt sorglig, ledsam och tråkig sms-konversation med en väldigt viktigt människa, på datorn och sparat.
  • Beställt kurslitteratur för 1700:- 
  • Rotat fram lite kurslitteratur som jag ska sälja och först kollat upp så jag inte behöver böckerna i nån annan kurs.

Sen har jag även hunnit med att;
- Följa med Albin till förskolan och fotograferats med honom och 2 till av mina syskon.
- Lagat mat.
- Vart på en grymt jobbigt boxningspass med mamma. (Hej, träningsvärk!)

Nyttodag! Imorrn ska jag försöka komma ihåg att  stryka under och läsa igenom alla anteckningar vi hittills haft och försöka börja på hemtentan...

Inte roligt inlägg, jag vet! Men bra för mig att strukturera upp lite och känna mig lite duktig (Martin, är jag duktig som börjar strukturera lite??)

Nej, shit, dags för duschen, börjar 8.30 imorrn..Läkemedelshantering är det som står på schemat imorrn. Sov gott! Pussilussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback