Nojan själv

Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag har ju haft ljusa slingor i mitt hår ett tag nu. På måndag har jag tid för klipp+slingor, men jag börjar fundera på om jag istället ska färga/tona håret mörkmörkbrunt istället, alltså typ kaffefärg? Jag har haft det en gång tidigare och har för mig att det var ganska snyggt, men så var det ju några år sen också.. Vet inte om jag ens skulle passa i det. Eftersom jag aldrig sminkar mig mer än med rouge till vardags så tänker jag på att jag antagligen kommer se ännu blekare och mer osminkad ut i mörkt hår?? Vad ska jag göra? Beslutsångest!!

Hjälp mig att bestämma mig!!!!

Här är en bild på mig med ungefär den färgen jag tänker mig, det är ca 2½ år sen och jag väger några kilon mer (är smalare i ansiktet nu) och är sminkad!

Här är i somras i Grekland.

Hmm..jag kanske passar bättre i ljust? Känner mig ju ganska bekväm med det..ska jag göra utväxten bara som jag hade tänkt från början kanske? Kanske ser ut som en riktigt grå mus med jättemörkt hår?! Fan, ni ser ju. Nojan själv!


Kommentarer
Postat av: Jannice

De ljusa är fint faktiskt.. lite mer levande.. Men du är fin vilket som :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback