Hjälp med bloggdesign!?

Gick in på min blogg nyss och såg hur ful den är. Vill så gärna ha en fin blogg! Jag fattar ju ingenting med alla koder och sånt man måste hålla på med, så nu undrar jag om nån kan hjälpa mig att fixa? Eller tala om hur man gör på ett lätt sätt i alla fall? Jannice gjorde ju en jättefin design åt mig förut, men när André skulle hjälpa mig att lägga till en annan bakgrund så råkade han radera allt. Smarto. Haha, vill inte ha samma som jag hade då, men nåt annat som är lite mer "jag".


Kommentarer
Postat av: Johanna

jäklar vad du uppdaterat din blogg, roligt =D



Man kan googla på designa blogg så får man tips och så kan man sitta och klista och klippa.



Men ajg hatar allt de här med koder och skit, askompicerat.

2009-10-07 @ 17:54:09
Postat av: Jannice

Varför ska du ha hjälp med design till bloggen när du ändå inte bloggar.. ha ha =)



PÖSS på dig gullunge!

Postat av: FATMA | sångerska

Tja!

Är du sugen på en ny design? Då har jag kommit rätt. Jag gör just nu blogg designer för 70kr efter dina önskningar. Men jag hjälper gärna till med förslag om så önskas. Jag gör designer på hög kvalitè. Jag har själv gjort bland annat min egna bloggdesign. Om du vill diskutera mer så maila mig till [email protected]

2009-12-27 @ 15:43:52
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback