Vilken lycka!

Idag vaknade jag sent, var i skolan mellan 13 och 15.30, åkte till lillebror Williams skola där det var öppet hus med sång och fika. Strax efter kl.19 cyklade jag till gymmet och körde ett skönt styrketräningspass, cyklade förstås tillbaka sen också ;) Så det blev i alla fall säkert 30-40 minuters cykling, bra bra!
Har lovat mig själv att alltid cykla till gymmet, förutom vid regn och storm!

Imorrn har jag föreläsning kl.8.30-12.30, får även tillbaka min hemtenta då! Så nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa min bok.

Alexandra, min kära vän, åkte till Grekland idag. Vilken lycka!
Här är hon, den snyggingen..med tummen upp och allt. Förstår varför! ;) Njut nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback