Valle

Kom på att jag inte skrivit nåt om valle (valborg)! Den firades i stockholm, hos Jannice, med massa av mina älsklingar. Sarah och Imbaye följde med till "my hometown" i några dagar också, jätteroligt!!!=) Vi fick en liten försmak på hur det kommer att bli att bo med varandra i 2 veckor i sommar ;) Valborg blev i alla fall jättetrevligt! Blev inte så många bilder tagna med min kamera, tyvärr.. Har inte ens lagt in dom på datorn än. Lägger in dom bilderna som finns lite senare!

Här är ett par från Jannices kamera (som tyvärr gick sönder under kvällen..);

Jag och Saribari


Jag (som täcks av en flaska), Jonna, Johanna, Carro


Jag trodde Knut slickade på min kind när hon i själva verket pussade mig. Därav min min! Haha!


Jannice och hennes pappi Svante

NU blir det städtajm här!!! Full rulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback