Sov gott!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en skönlitterär bok som jag ska ha redovisning på nästa vecka, herregud alltså.. Den är rätt bra faktiskt. Tyvärr var jag tvungen att välja den längsta boken, haha, över 250 sidor, vilket egentligen är lugnt, för tycker jag en bok är intressant så går det undan! Det dumma är bara att jag är mitt i min vill-gärna-sova-bort-dygnets-alla-timmar-pga-ångest-period vilket leder till att jag somnar efter 10 sidor hur pigg jag än är (för stunden). Jag läser 10 sidor, somnar i ett par timmar, läser kanske lite till, somnar..ja, så håller det på.

Imorrn har jag föreläsning (som verkar vara ett semiarium!?!?!? känner mig totalt lost eftersom vi får så otroligt dålig och otillräcklig information hela tiden) kl.13-16. Innan dess måste jag;
- Hinna läsa igenom en engelsk artikel på 10 sidor och lite frågor som hänger ihop med den.
- Ska även gå igenom min slutliga examinationsuppgift och skriva ner alla frågor jag kommer på så jag kan ta upp det med läraren imorrn.
- Träna

Sov gott!!!

Här är ett par bilder som togs i helgen;
Min vackar mamma och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback