Motivation

Ledsen för kasst bloggande. Har inte så jäkla mycket motivation.. Hoppas jag återfår den lagom till hösten. Händer inte så mycket i mitt liv just nu, det enda jag får och måste göra är egentligen att plugga hela hela hela tiden! Jag har 3 dagar kvar i skolan nu, underbart! MEN de dagarna består av;
- Examination forskningsprocessen (opponent-respondentskap 45min)
- Patofysiologitenta 7,5hp
- Anatomi&Fysiologitenta 12hp

Har alltså inga fler föreläsningar, endast plugg inför dessa examinationer, men det är alldeles tillräckligt vill jag lova! De datumen som gäller är; 2 juni, 4 juni och 13 juni. SEN är det sommarlov!!!! =)

Kämpa på nu, Nathalie. Go go go!!!

Bjuder på en glad bild på mig och min Saribari från när hennes vän Shima var och hälsade på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback