Kul att man alltid blir sjuk vid fel tillfällen

Riktigt längesen jag skrev nu! Men mina 5 dagliga besökare klamrar sig fast ändå, haha;)
Imorgon ska vi ha 70årskalas för mormor. Det blir vår familj, Sarah och Imbaye och sen några av mormors syskon med partners. Typ.

Jag skulle egentligen sjunga för mormor (hennes önskan är min lag) men jag har åkt på jordens rackabajsarförkylning. Inte det roligaste kanske! Så jag får se hur det blir med det helt enkelt.

På söndag ska mina småpluttisar Albin och Johannes döpas på tomten i det fina vädret (får vi hoppas). Då ska jag OCKSÅ sjunga egentligen, får verkligen hoppas att förkylningen släpper över en natt. Håll tummarna hårt!

Om några timmar kommer André och Danni hit, och jag måste hinna;
- Städa färdigt badrummet tills dess
- Städa rummet
- Plugga
(- Sola) - Står inom parentes eftersom att det absolut inte känns lika nödvändigt som punkterna innan...


Här får ni en väldigt sexig puss av mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback