Glad idag!=)

Idag är jag glad!! =) Dagen hittills har varit bra, mycket bra =) Jag vaknade 9 och ville bara dra kudden över huvudet och fortsätta sova, men sen ångrade jag mig i sista sekund och cyklade iväg till gymmet för ett grymt skönt men tungnt spinningpass! Tack Sar för att du vaknade och fick upp mig! ;) Har precis ätit lunch och duschat. Det som står på listan härnäst och vidare idag är;
- Smörja in kroppen och fixa håret
- Packa allt som behövs för dagen och kvällen (anteckningar, böcker, kläder, dricka)
- Cykla iväg till Sarahs syster Linda där vi ska sitta hela dagen och plugga inför vår slutexamination
- Titta på eurovision hos Lindas kompis och eventuellt utgång!

Nu har jag lite brådis. Skriver så fort jag har tid!
Puss och kram, skumbanan! (Börjar bli uttjatat med skumbananen nu, måste hitta på nåt nytt..)


Bjuder på en glad bild från förra helgen på mig, min älskade mammi och världens sötaste billebopp! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback