Fanfanfanfanfanfan!!!!!!

Usch..jag är helt jävla hopplös, det här går inte! Igår kändes det så skönt. Jag läste igenom allt, kände igen allt. Idag har det gått så sjukt dåligt..Ju mer jag läser desto mer inser jag hur lite jag faktiskt kan. Det här pluggandet är nåt som bryter ner mig, JAG SUGER! Jag klarar fan inte av nånting. Är så trött, besviken och ledsen på mig själv. Jag har sån otrolig jävla mega-ångest nu. Det är 4 dagar kvar till tentan, men nästan 2 dagar går helt bort till examinationen på tisdag. Så jag har imorgon söndag (som jag måste utnyttja dygnets alla timmar till), och onsdag. Lite på tisdag också.

I'm fucking screwed. Skjut mig!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Kom igen nu tjejen!

Tänk på att du måste göra lite roliga saker emellan de att du pluggar också. När man skrattar och mår bra producerar kroppen endorfiner som gör att man kan koncentrera sig och får bättre fokus. Ring mig när du håller på att dö så lovar jag att jag berättar en rolig historia =P

Kom igen nu Natti. De här sista lilla för året! Du grejar det! =)

Postat av: Jannice

Kom igen nu tjejen!

Tänk på att du måste göra lite roliga saker emellan de att du pluggar också. När man skrattar och mår bra producerar kroppen endorfiner som gör att man kan koncentrera sig och får bättre fokus. Ring mig när du håller på att dö så lovar jag att jag berättar en rolig historia =P

Kom igen nu Natti. De här sista lilla för året! Du grejar det! =)

2009-05-31 @ 21:57:25
URL: http://sanrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback