Ångest

Min ångest yttrar sig ordentligt nu..idag sov jag över 3 timmar efter skolan! Vill bara sova, sova och sova bort verkligheten. Ibland blir allt så påtagligt. Allt känns så jävla tungt just nu.
Har tusen böcker inom omvårdnaden att läsa, massa redovisningar och seminarium, patofysiologin, anatomin och tusen andra otroligt ångestladdade saker som tar upp min hjärnkapacitet. Och allt detta ska göras innan 4 juni!!! Fyfan, jag orkar inte..hur ska jag klara det? Man ska ALDRIG SKJUTA UPP NÅT!!! Fattar inte att jag aldrig lär mig. Det är lätt att vara efterklok i alla fall..

Kan inte åka till stockholm pga det här heller, får åka den 14 juni. Då är det över 6 veckor sen senast.. Jaja. Marlene kommer i alla fall hit, ska bli såå kul! Får hoppas på att Martin kommer också..tror inte det. Börjar tröttna på distansförhållande, det funkar inte i längden.

Här är en bild på mig och alla mina syskon och min mammi som vi tog i helgen!! Det var omöjligt att få alla att vilja vara med, se bara på Albin till höger och johannes i mitten, haha;) Kul minne i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Elf

Vad fina ni är! :)

puss

2009-05-27 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback