Världens duktigaste!

Nu äntligen är jag hemma i stockholm, har skrivit alla tentor nu, vet inte hur nån av dem gick än, men vill inte spekulera i det förrän jag får resultaten..

I helgen var det "Inofficiellt fotbolls-SM för flickor 14, flickor födda -95". Det höll till i karlstad faktiskt. Bra tajming! Alla distriktsmästare i landet (16 lag) bjöds in och fick spela. Så det var inte riktiga SM som jag trodde, men nära inpå =) Min otroligt duktiga lillasyster spelade såklart och hennes lag vann!!! Danni blev lagets bästa spelare också! Gud, hon är så sjukt duktig och jag är sååå stolt över henne!!! Hon är en gud på plan! Nu satsar hon på att komma med i stockholms stadslag, och är tydligen en av de 100 utvalda än så länge. Min älskade syster!! <3



LÄS ARTIKELN OCKSÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Grattis Danni och Välkommen hem Natti! =)

Postat av: Sofie

Åh vad roligt!

Vad kul att det går så bra för henne!

Go Danni! =)

2009-06-21 @ 21:49:54
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback