Tentan..

..är gjord! Det gick inte så bra, som vanligt. Usch..nu pratar jag inte mer om den förrän resultatet kommer om några veckor, då ska jag ha lite raseriutbrott! ;) Punkt. Nu har jag "bara" en tenta kvar om exakt 1 vecka! SEN SOMMARLOV!!! Men det är ändå några saker som grämer mig...som ger mig ångest, mm jag vet, ovanligt..Måste se till att lösa dessa saker så fort som möjligt. Men det är så himla svårt, jag vet inte riktigt hur och vart jag ska börja på nystanet..

Fick ett intressant samtal av min kära vän Alexandra häromdagen. Hon gav mig lite ny smaskig info från, kan inte skriva mer här på bloggen eftersom jag vet att vissa personer som inte har med mig att göra läser min blogg ibland! Men jag kan säga så mycket som att det lät bra och spännande!

Skulle egentligen gått iväg och solat idag och sen äta middag och kolla matchen med Sarah och hennes systrar, men jag orkar verkligen inte idag. Är så nere, överkänslig och blödig idag. Börjar gråta för minsta lilla. Ska vara hemma med familjen istället och äta god mat och kolla matchen!

SVERIGEEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback