Rolig blogg

Nu ska jag gå ner och äta frukost (???) och sen sätta igång med plugget!!! Jag kan inte vakna tidigare än 11 om jag inte måste upp till nåt speciellt eller har nån föreläsning, snoozar från 9 nästan varje dag. Tur att jag blir tvungen att vända på dygnet nästan så fort jag kommer hem, då blir det jobb!! 

Jag läste ingenting igår och nu börjar jag bli stressad igen, på lördag kl.9 skriver jag Anatomi&Fysiologi-tentan!! Jag stänger av datorn nu, för jag vet att jag varannan minut fastnar här igen för att jag bara "måste" kolla nåt, och det är lika tråkigt varenda jävla gång att fastna här!!

Sorryborry för min "roliga" blogg just nu...på lördag har jag sommarlov! Då kommer min älskling hit!!! Min pappa och Gabbi (pappas sambo) och mina syskon kommer också! JAA! =) Grymt bra tajming att min lillasyster har fotbollscup i karlstad just den helgen. Då behöver jag inte betala tågbiljett hem OCH jag får trevligt sällskap hem OCH jag kan få med mig alla mina kläder som jag ska ha i stockholm i sommar!! =)=)=)

Hörs senare! Wish me good luck with my pluggande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback