Bockar av

Känns sååå himla skönt att kunna bocka av saker som man har uppnått. Saker som man vet att man var tvungen att göra! På torsdag har jag patofysiologitentan, så imorrn blir det sista minuten-plugg. Jag är proffs på det, fråga om det är nåt du vill veta!! Haha!

- Examination forskningsprocessen (opponent-respondentskap 45min)
- Patofysiologitenta 7,5hp
- Anatomi&Fysiologitenta 12hp

Äsch, jag vet att jag har pluggat för lite som vanligt, och det är ju lika pantat att jag varje gång inser samma sak..att jag börjat plugga ALLDELES för sent och att det är sååå mycket mer att plugga in och såå mycket mer att lära än jag trott från början! Jaja, nu har jag faktiskt gått ett år, och man får hoppas att jag lärt av mina misstag och bär med mig det till hösten..

Det återstår att se helt enkelt. Det här kommer att följas upp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback