Vad jobbig man kan vara!

Skitkorv! Fan vad vissa saker kan göra mig irriterad. Vissa människor går AAAAALDRIG att få tag på!! Varken via sms eller när man ringer. Alltid ringer man otajmat eller så får man inget svar förrän många timmar senare. Såå irriterande. Jag vet, jag är skitfjompig som låter mig irriteras över småsaker, verkligen små skitsaker. Men sån är jag tyvärr alltid, att jag låter mig påverkas av oväsenliga saker.. Saker som inte ens bör läggas energi på.

Men det värsta är att jag typ blir irriterad för att det inte passar MIG, haha. Jag kan ju inte bli sur om personen sitter i möte liksom (vilket i 99% av alla situationer inte är fallet), men ibland styr känslorna över förnuftet som alla vet..

Mitt humör är verkligen som en bergochdal-bana. Som tur är är jag inte långsint, så dåligt humör går över fort. Jag får liksom ett raseriutbrott och sen är det bra. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback