Vad händer med mig?

Herregud..vad håller jag på med? Jag kan inte förstå att JAG gör såhär!!! Vad är det med mig?? Det finns känslor i min kropp som absolut inte får finnas där!!! Man FÅR inte känna såhär! Blir obeskrivligt arg, besviken, ledsen och förbannad på att jag känner som jag gör. Jag är så himla delad, jag är nog schizofren.. Å ena sidan känner jag totalt tvärtom men sen kommer den dåliga Nathalie fram. Henne vill jag sparka hårt i arslet så hon försvinner för alltid. Hur kan det ens dyka upp såna här känslor och tankar i min kropp och hjärna????
Jävla helvetes idiotjävel!!!!!!!!!!!!!

Nej, det har absolut inte att göra med Martin på nåt sätt utan om nåt helt annat. Nåt som jag inte vill bli frågad om och nåt jag inte vill prata om.

Skriver här för att vädra mig, varken vill eller kan prata om det med nån, men måste ändå få ur mig det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback