Tiiidigt!

Imorrn bär det av till stockholm igen. Jättetidigt!!! Kl.6 går tåget...fyfan...upp o hoppa 4.30! Min kära pojkvän ska tävla locking i danstävlingen Streetstar. Imorrn kl.18 är det tryouts. Går han vidare är det hela dagen på lördag som gäller. Ska dit och kolla med Sara (Martins danspartners flickvän). Efter det ska Sara, jag, några av mina kompisar och hennes kompis ut och äta på restaurang och sedan ta några drinkar på Friday's. Kanske utgång, den som lever får se..;) Blir nog skitkul! Vi blir i alla fall ett gäng på 15 pers!

Detta är alltså vad som gäller imorrn;
1. Tåg mot stockholm kl.6, hemma ca kl.10
(1½. Ta en "powernap"?)
2. Plugga så mycket som möjligt under dagen
3. Hämta Sara i sundbyberg ca 17.30
4. Titta dans kl.18-?
5. Stressa hem fort som fan, hämta lite grejs hos Sara, fixa oss hemma hos mig
6. Ta tåget mot stan
7. Bord bokat kl.20.45
8. Efter restaurangen blir det drinkar på Friday's/utgång.
9. Hem och mysa med min korv <3
10. Sooova!

Fram tills kl.16 är det nog rätt lugnt, men efter det blir det till att stressa ihjäl sig;)

Nu ska jag kolla film med mamma och sen packa och sen sova i ett par timmar typ, men det är lungan, sover på tåget istället! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback