Klarade tentan!

Wohoo!! Fick resultatet från tentan jag gjorde typ 3veckor innan jul, jag klarade den!! Gud vad skönt det känns. Jag som var säker på att jag skulle misslyckas totalt med den, men fasen vad fel man kan ha.

Anledningen till den otroligt dåliga bloggningen är för att jag var i stockholm 27dec-6jan. That's why!

Imorrn ska jag till syon och förhoppningsvis få lite hjälp med allt, känns inte bra just nu...

Här är lite bilder från nyår, resten finns på fejjan as usual.

Jag och flarran


Ewa och jag


Em gör ett glädjeskutt


Jannice


Erik blåser rakt i Knuttes öra! Haha!


Korven dansar


Skarpt läge..

Nu ska jag läsa igenom dagens anteckningar och sen göra lite situps, armhävningar och rygglyft. Imorrn blire nytt träningskort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback