Jag suger..

..hårt!! Jag ska inte göra tentan..det går åt skogen med plugget. Har insett att det inte går att klara patofysiologin om jag inte har klarat anatomin, dvs att jag kan inte klara den sjuka kroppen när jag inte kan den friska. Hajar du?
Fuck me. Jag och Sarah är inte bra för varandra tror jag...fast vi har ju så kul! Haha.

Igår t.ex så satt vi och gnällde och pratade om hur mycket allt suger..
Sarah - Men varför säger man att nåt suger kuk och inte slickar fitta? Varför säger man liksom inte "det här slickar verkligen fitta"?

HAHA! Så jävla störd! Det lät så himla brutalt när hon bara kastade ur sig det, men det skulle lika gärna vara nåt som jag kunde kläcka ur mig. Usch, haha.


Här är en bild på mig och Sarah från när vi precis hade lärt känna varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback