En stor jävla nackdel..

Har precis duschat efter ett hårt spinningpass. Det första på 1 månad (gymmade igår), men det gick bra ändå! Imorrn blir det gym igen.

Idag måste jag plugga, plugga, plugga, plugga osvosv... Finns bara en stor jävla nackdel..jag fastnar vid datorjäveln hela tiden!! Och jag fastnar länge också, vet inte vad jag gör ens. Bara massa skit.. Jag får helt enkelt komma överens med mig själv om att bara sitta här när jag har paus om jag pluggat ordentligt i minst 1 timme, eller nåt..

Innan jag börjar plugga ska jag ringa en vän och dricka gott te. Vännen och jag har ringt om varandra hela tiden eller inte haft tid när den andra haft tid osv.. Men nu ska vi banne mig ha tid båda två, haha;)


Här är en bild på Em och mig. Hittade en massa roliga bilder från Jannices blogg som är från en jättetrevlig och jätterolig middag hos Emelie för några veckor sen. Vi spårade totalt och hade skitkul, bla så iscensatte vi en graviditet och förlossning, hahaha! Men jag berättar mer och lägger in fler bilder sen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback