Det känns i plånkan..

Satt igår kväll och skulle beställa kläder från H&M till mig och mamma, men såklart gick det inte att genomföra bokningen, så jag tänkte att jag sparar det och fixar skiten idag istället...Nope, inte det heller. Najsbajs. Får väl sätta mig igen och fixa beställningen ikväll då..
Skit på dig H&M!!

Idag började vi en ny kurs; Hälsopsykologi. Tror att den kan vara riktigt intressant. Det som däremot INTE är lika intressant är att till kurslitteraturen hör 4 obligatoriska böcker, helst 5, wihoo! Sprang omkring efter skolan och försökte hitta böckerna lite överallt, men utan lycka. Så nu har jag suttit och bokat/beställt böckerna så att jag imorrn har alla böcker förutom 1! Hela kalaset kommer att gå på 950kr. Bra pris trots att det känns i plånkan! Om jag hade köpt dom för fullt pris så hade det gåttpå 1200kr ungefär..

Sexig baouta-logga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback