Bättre än inget!

Nu har jag suttit och pluggat på gamla tentor i 1 timme ungefär, inte mycket för världen, men bättre än inget! Ska ha en minipaus nu och sen fortsätta. Det är 5 stycken tentor.. Mitt mål för dagen är att jag ska bli klar med dom.

Här är i alla fall bilderna jag pratade om (när vi flippade och "blev gravida" och "förlöste" Emelie bl.a..)


Jag och Carro lagar mat..


..Em också


Em blev helt knäppt efter maten och försökte dra av min hästsvans, haha


Ja, det ÄR min egna mage (utan nåt i förutom mat) som jag spänner ut. No more comments..;)


Jaa..vad kan man säga?


Min förlossning är avklarad och Em har blivit höggravid...


Här kan man tom se bebisen kika ut där nere, HAHAHA! Med tofs och allt..


Jag övar på mitt framtida yrke ;)


Nu är det verkligen action, haha!!

Herregud vad kul vi hade den kvällen. Sitter här och småskrattar för mig själv. Men det är inte direkt ovanligt att vi får såna här ryck om man säger så, jag och mina tjejer<3 Synd att inte dom andra var med på några bilder bara. Jannice var ju i alla fall grym på att dokumentera!! ;)

Åter till plugget igen.. Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback