Jag har ett alvöra

Jag förstår inte varför jag är sjukt trött på förmiddagarna på alla föreläsningar (och lovar att lägga mig tidigt eftersom att jag runt kl.19 håller på att stupa), men sen sjukt pigg sent på kvällen/mitt i natten...? Jaja..

Imorrn och på onsdag är jag ledig, skööönt! Dagarna ska jag spendera med att plugga så mycket det går.
Imorrn ska jag utöver plugget även;

- Hämta mina skor hos skomakaren kl.10
- Gymma kl.12 + boka in ny gymintroduktion och fixa ett nytt program
- Ringa några viktiga samtal
- Göra ett nytt försök till att beställa från H&M.

Här är ett par bilder från helgens nöje

Jag och Em på Friday's


Marlene och jag(checka in mitt alvöra)

Nu ska jag börja funta på refrängen i sängen (najs rim)...Pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback