10 avslöjanden

10 spännande sanningar/avslöjanden om mig
1. Mitt mellannamn är Neda

2. Mina läppar torkar ut utan nånting vårdande, HELA TIDEN. Repair är min bästa vän. Jag måste hela tiden ha tillgång till salvan, eller i nödfall nåt annat typ av läppbalsam/lypsyl/cerat etc.

3. Jag hatar tånaglar (och långa fingernaglar på barn) och klipper alltid ner mina egna så mycket det bara går. Om det går att klippa mer, ja, då är dom för långa. Så ofta det går ser jag till att mina syskon klipper av tå- och fingernaglarna.

4. Det finns ingen del på mig själv, varken i ansiktet eller på kroppen, som jag är helt nöjd med. Allting är för stort, för litet, för assymetriskt, för kort, för långt osvosv.. Finns inte många därute som jag tycker är fulare än mig själv, tyvärr.

5. Jag ogillar verkligen (hata är ett starkt ord ;)) kroppsbehåring och tar bort allt förutom det som sitter på huvudet, ögonbryn och ögonfransar. Tar tom bort armarna. Visst, jag tar inte bort nästintill osynligt hår som det lilla fjunet man har i ansiktet, haha. (Killar får gärna också ta bort allt förutom det jag behåller + benen)

6. Jag är jämt och ständigt trött men INTE på nätterna när jag VILL sova och försöker sova.

7. Jag är nog världssämst på att sminka mig. Har aldrig nånsin lagt en ögonskugga på mig själv (förutom när man klädde ut sig och sminkade sig med sina kompisar när man var små).

8. Springer, så fort jag får chansen, omkring (nästintill) naken när jag är hemma. Har inga hämningar när det gäller nakenhet i hemmet, haha. Men när pappa eller Ola är i närheten (eller andra killar/män) så klär jag på mig av respekt. Annars är det fritt fram för mig, haha. ;)

9. Jag är nog världens mest nyfikna människa. Ställer dom mest sjuka frågorna och undrar alltid vad folk pratar om och tänker på. Det kan alla som känner mig intyga! Hade mest av allt velat vara osynlig så jag kunde få veta allt om alla!

10. Jag är verkligen proffs på att göra miner och göra mig ful. Mest när jag "gör mig" men även när jag INTE gör mig! Det är lättare att göra miner och bli ful på en bild än att vara "seriös" och ful på en bild, Haha! Här har du några bevis! ;)



Jag utmanar DIG! Skriv en kommentar om du antar utmaningen. =) Kom igen nu så jag får veta lite smaskiga detaljer. Berätta dina mest spännande hemlisar, sanningar, avslöjanden. Jag är ju såå nyfiken!!

Nu ska jag sova, skola imorgon bitti! Puss och kram, skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback