Trappa ner och hemtenta

Har inte kunnat logga in på bloggen förrän nu. Kl.17 var jag på spinning och efter det gymmade jag en stund. Nu ska jag duscha, äta mat, glo lite på tv, plugga..

Fick förresten min uppgift till hemtentan idag efter föreläsningen! Så nu har jag inga lektioner förrän nästa måndag! Fast jag är ju inte ledig för det. Tentan ska in nästa fredag. Ska försöka göra klart den till på onsdag senast (wish me good luck!).

Åker till stockholm imorrn eller på fredag och stannar till måndag!! Herregud, det har blivit mycket stockholm. Varje helg! Får trappa ner lite nu, haha.


Apropå trappa så har vi pratat om bl.a den här trappan i den här kursen, hälsopsykologi. Intressant faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback