Skrikandes på alla bilister som "sniglade"..

Vaknade strax innan jag skulle iväg på spinningpasset som skulle börjat 12. Men självklart så fanns det INGEN parkering utanför gymmet. Så jag vände och åkte hem skrikandes på alla bilister som "sniglade" sig på vägen och åt livet i allmänhet för att det är så grymt. En riktigt dålig start på morgonen blev det. Tyvärr lyckas alltid en dålig start fortsätta i samma anda under resten av dagen.

Har suttit en massa framför datorn och läst samma skitbloggar, ätit massa bullar och kakor, och pluggat lite. Har bokat in ett spinningpass kl.20 men avbokar nog det och prioriterar att plugga den tiden istället.

Jag hatar såna här dagar! Optimisten själv vá!? ;) Mitt humör är ständigt en berg-och-dal-bana. När jag är glad är jag JÄTTEGLAD och när jag är ledsen är jag JÄTTELEDSEN.


Här var jag i alla fall JÄTTEGLAD! =) Med tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback