Jag är även öppen för sånt..

Imorrn börjar en ny kurs som sträcker sig enda fram tills sommaren och även efter, omvårdnad. Det blir nog kul. Den är 30hp. (Sen har vi även 50hp till senare i utbildningen). Vi har alltså sammanlagt 80hp omvårdnad av 180hp (som hela utbildningen är på). Hajade du? Intressant värre. ;)
Ska dessvärre lyckas trycka in anatomi&fysilogi och patofysiologi-tentorna också..

Det har gått dåligt med mat-dagboken den här helgen, har ätit så mycket att jag inte fått med allt. Men imorrn fortsätter jag på "rätt" dag. Dvs att jag räknar med dom dagarna som jag inte för dagbok över också.

Går 8.30-16.30 hela veckan, och Sarah är sjuk, så alla vänner kan räkna med att få en massa roliga/tråkiga/givande/icke givande (osvosvosv..) sms och samtal. Och jag är även öppen för sånt ;) Alltså samtal och sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback