Inte direkt fotogenique

Igår/inatt innan jag gick och la mig pratade jag både med Marlene och Sarah då vi lovade varandra att ringa och väcka varandra. Marlene och jag sa att vi skulle gå upp 8 och Sarah sa att hon skulle gå upp 7.20...

Klockan 9.30 ringde Marlene mig och var skitirriterad för att hon inte vaknat tidigare. Klockan 10.30 vaknade jag av att Sarah ringde och väckte mig, hahaha! Fyfan...vi är hopplösa!

Jag avbokade mitt spinningpass kl.12 eftersom jag måste prioritera plugget före. Går och gymmar senare istället. Nu ska jag äta frukost och sen plugga massor!!!


Var bara tvungen att slänga in några bilder på mig och Marlene från helgen. Man kan inte direkt påstå att nån av oss är fotogeniques. Antingen får vi alvöron eller blundar med ena ögat eller bara blir allmänt dåliga (förlåt Marlene!).

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hallåååå... Vart e alla andra bilder från fridays.. jag e ju inte me på nån :(

Postat av: marlene

hahahahaha... du behöver inte be om ursäkt!! jag håller med ;)

2009-02-15 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback