Före - Efter

Före - Efter blir namnet på den nya kategorin jag nu välkomnar in i gänget.

¤ Exakt för 2 år sen (feb2007) så vägde jag 67kg (historien till viktuppgången som hade skett tar jag en annan gång)
¤ I juli (5-6mån senare) hade jag lyckats gå ner till 58kg. 
¤ I november  samma år träffade jag Martin och vägde 53-54kg har jag för mig. Lyckades gå ner till 49,5kg pga förälskelsen och nervositeten (Tack älskling!Haha!)
¤ Efter att ha bott i Karlstad några månader insåg jag till min stora förskräckelse att jag hade gått upp till 53kg trots träning nästan alla dagar i veckan. Visst, en del av kilona kanske var muskler, men det såg, och ser inte så ut.
¤ Idag väger jag ca 52kg

Alltså 67kg->58kg->54kg->49,5kg->53kg->52kg->48kg?

Nu ska jag gå ner mina 4kg som jag gått upp sen jag flyttade till Karlstad. Mitt mål är såklart inte att väga 48kg, utan att ha en kropp jag är nöjd med. Och jag vet sen tidigare att när jag väger runt 48-49kg så är jag definitivt mer nöjd.

Har ingen bild från när jag var som störst (hittade flera på bilddagboken men det går inte att kopiera bilder därifrån), men på dom här två väger jag väl runt 60kg kan jag tänka mig.. Lägger in om jag hittar fler!

  

Har ingen bra bild där man kan se ordentligt på från när jag vägde 48-49kg heller, men här är en där man ser någorlunda bra i alla fall. Väger nog 49-50kg här.



Hur som helst. IMORGON börjar jag med mat-, vikt- och träningsdagbok. Gör självklart detta för min egen skull och ingen annans! Läs om ni vill, annars skippa dom inläggen ;)


Kommentarer
Postat av: marlene

starkt att du skriver om detta natti!! det är skönt att du mår bättre nu, för jag om någon vet och märker det på dig och det gör mig så glad. love u!! <3

2009-02-16 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback