Extreme makeover

Idag har jag storstädat mitt rum med allt vad det innebär; rensa lite, plocka och röja undan, byta sängkläder, damma av allt med dammvippa och fuktig trasa, dammsuga, torka golvet..ja, det allt tror jag. Men vad fint och fräscht det är nu! =)

Har precis tagit en skön dusch och nu ska jag och mormor iväg och handla mat för några dagar framåt. Resten av familjen har åkt iväg till sälen för härlig skidåkning 1v, så det är bara jag och André kvar. André vägrar åka skidor, och jag föreläsningar varje dag mellan 8.30 och 16.30 =( Så mormor ska hålla André sällskap hela veckan.

Efter affären blir det en extreme makeover för badrummet också!

Apropå makeover..här är en riktigt extreme makeover!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback