Ere bra me din grabb där?

Min lillebror Albin är nog världens sötaste och smartaste 2½-åring. Han säger så himla gulliga och roliga saker.

För några dagar sen när jag skulle iväg till skolan hade vi en snabb konversation.
-Hejdå Albin!
-Hejdå lilla gumman!


Idag när Albin och jag skulle åka och handla lite satt han och pratade med mamma.
-Mamma, ere bra me din grabb där? (pekandes på mig)

För några dagar sen frågade han mamma hur Johannes (lillebror) mådde.
- Ere bra med den där lilla mannen?

Idag när vi satt i bilen, han och jag, satt han och tittade ut genom fönstret och pratade ganska tyst (för sig själv?).
-Hejdå månen. Vi ses ikväll.


Plutten som lyssnar på musik


En pasha med upp-och-nervända solglasögon.

Älskar honom så himla mycket, min lilla plutt. Han har varit ordentligt sjuk i 4 veckor imorgon! Han är så utslagen att han inte ens orkar leka eller vara ute, "Jag får så ont i mina ben" säger han efter en liten kort stund. Albin som är otroligt vild och galen i vanliga fall, det är INTE likt honom vill jag lova. Tycker så synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Örtan

Moahahahahahaaa!!!!

2009-02-10 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback