Dag9-onsdag

FANFANFAN! Är skitnere...vet inte vad det är. Känner bara hyperångest och är arg och ledsen på samma gång. FAAAAAAAAN!!! Fanfanfanfan....

Vägde mig idag förresten och har inte gått ner nånting. Vägde 52,6kg. Fattar du!? Jag har gått upp!! KUL, arsle! Men i och för sig visste jag det..Det går inte att ha det såhär mer. Ska jag fortsätta med matdagbok eller ska jag skita i det? Äh, jag ska fortsätta och göra det som är meningen!!! Vill inte till skolan imorrn, faaaaaaaaaaaaaaaan!!!

Idag har jag ätit..
Frukost: Fil, flingor, 2 mackor med smör och skinka
Mellis: Godis
Middag: Hamburgare och pommesfrites (hemmagjort)

Har inte ens några fucking jävla kläder att ha på mig eftersom att jag gått upp i vikt för mycket för att kunna ha nåt skit på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback