Dag1

Jaa..flera dagar sen jag bloggade. Det är inte lätt att blogga när man är i stockholm. Det är så mycket annat jag prioriterar före bloggen och internet när jag är där.. Wellwell. Vi gör ett nytt försök med viktnedgångs-försöket!

Tisdag, 17/2-09
Vikt:
52,4kg
Mat: Frukost/lunch; Fil, flingor, 1ägg, 1lingongrova med smör och cognacsmedwurst, te.
(alla dagens) Mellanmål; Liten youghurt, 3 riskakor, loka, te
Middag; 1½ torskpanett, grönsaker i ugn (morot, paprika, broccoli, 1liten potatis)
Kvällsmål; Fil, flingor, 2 apelsiner
Träning; Ingen

Såhär ser det ut än så länge för dagen! Nu är det verkligen dags att sätta igång med hemtentan!!! Den ska lämnas in på fredag kl.15. Så nu är det full rulle och tyvärr inte mycket träning tills jag gjort klart den =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback