Att slappa är inte att göra nåt..eller!?

Alltid när man ska lägga sig kommer massa jobbiga tankar upp i huvudet som ett slag i ansiktet. Fick lite ångest över vad jag gjort idag, eller vad jag INTE gjort måste jag väl säga.

Idag har jag;
* Vart i skolan 8.30-12
* Suttit framför datorn, tittat på TV, slappat till max
* Firat William med tårta, kakor, hamburgare och pommes frites
* Handlat en av alla nödvändigheter som tagit slut, deo

Idag har jag inte;
* Pluggat
* Ringt viktiga samtal
* Köpt nödvändigheter (bl.a rakblad, p-piller)
* Tränat
* Betalat den där fucking böter-faktura-shiten jag fick förra veckan (som jag inte ens förtjänade)
* Ringt några av mina vänner som jag sa att jag skulle..

Hmm..ser ut som båda "listorna" blev lika långa. Fast att slappa är ju inte "att göra nåt", eller?
Nu måste jag lägga mig. Ska på ett spinningpass kl.12, men måste upp tidigare och plugga!


Sov gott och dröm vackra drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback