Fan, det här inlägget rubricerar vi vá?!

Var iväg för nån timme sen och postade iväg tentan. Sååå skönt! 2 timmar innan deadline.. Vart klar med plugget 3.30 inatt, gick upp 10.30 imorse och började med tentan igen runt 12, sen satt jag nästan hela dagen. Trodde att jag var klar med allt inatt, men det var jag uppenbarligen inte! ;) Men NU, äntligen! Det har tagit så sjukt mycket längre tid än väntat, har suttit nästan non-stop onsdag och torsdag förmiddag till sen natt och sen idag hela dagen. Menmen..nog om det.

Jag är så jävla fräsch, har inte duschat på 2dagar! Eller nej, fan, säg inte att det är 3!?!?! OMG, jag är visst snuskigare än jag trodde...fan vad äckligt..jaja..har ju i alla fall tvättat mig "uppe" och "nere". Bättre än inget. Och ingen träning har det blivit på flera dagar heller=( Det här med att vara student alltså..nu vet jag hur det är! Man bara sitter och pluggar dygnet runt, tränar inte, duschar inte (!?), har dåliga mat- och sovvanor, har ostädade rum och badrum (verkligen svinstia alltså!!!) osvosv.

Fan, det här inlägget rubricerar vi vá?!

Observera att det här INTE är en bild på mitt rum, men jag kan säga att mitt rum snart tar ledningen..


Nu ska jag gå bort från datorn några timmar eftersom jag suttit fastklistrad vid den i nästan 3dygn! André och Danni (syskon) är på väg hit och kommer när som helst! =) Sen blire mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback