Med amerikanskt uttal..

Nu har jag målat naglarna igen..Det gör jag varje gång jag känner mig stressad eller måste plugga. Det blir alla möjliga färger, haha. Den här gången blev det rosa! Tänk, för några månader sen hade jag aldrig målat naglarna mer än på lek! Genomskinligt nagellack använde jag såklart, men absolut inte färg! Nu vill jag jämt ha naglarna målade i nån färg. All thanks to Sarah, my lovely friend! ;)

Igår var jag med Sarah och hennes vän Shima. Eller Sar och Shime som jag brukar kalla dom. Ja, alla känner nog till vid det här laget att jag har smeknamn på allt och alla. Sar och Shime uttalas man med amerikanskt uttal! Haha! Vi hade en jättetrevlig och kul kväll med riktigt god middag och rolig utgång! Väldigt lyckad kväll helt enkelt =)

Här är några bilder från igår;


Jag och Sar


Shima och jag

Shima är förresten från Iran, precis som min pappi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback