Sommarjobb

Nu har jag gjort 1 av 4 delar av hemtentan. Det är fyra delar som ska vara ca 2 sidor vardera. Jag har segat en del faktiskt och borde egentligen varit klar med minst en del till vid det här laget..menmen. Det är ok. Jag har ju några timmar kvar idag..

Pratade med en kompis chef idag. Ska träffa honom nästa onsdag och diskutera ett jobb inför sommaren! Yes! Känns så skönt att ha ett jobb i sommar! De flesta företag vill ju ha någon som kan jobba hela juni, juli och augusti, alltså 3 hela månader. Jag kan jobba lite mer än 1 månad, så det känns sjukt bra att det ändå ser ut att fixa sig med jobb!! Jag ska alltså stå i en kiosk på en golfbana. Känner mig positiv inför att ha (förhoppningsvis) större yta att röra mig på än ca 1kvm. *Host* KafKaf...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback