Mitt hår!

Håret som jag skrev om för ett par inlägg sen har jag förresten gjort om. Haha. Men för att göra en lång historia kort..

Jag ringde frisören och sa att jag inte såg nån skillnad på håret. Hon blev väldigt förnärmad, skällde på mig och var riktigt elak, eftersom att jag hade varit "så himla nöjd när jag gick därifrån". Visst, det trodde jag att jag var, men sen insåg jag att det bara var frisyren som var snygg, hårfärgen var precis densamma som när jag kom dit. När jag kom tillbaka och hon började med håret så började vi bråka, ORDENTLIGT! Det enda vi inte gjorde var att höja rösterna, men det var en otroligt infekterad stämning. Tur att jag hade håret i hela ansiktet, för annars hade hon sett mina tårfyllda ögon och halvt darrande läpp. Det var väldigt obehagligt att "sitta fast" i stolen de timmarna. Usch, det var hemskt. Jag är glad att jag tog med mig mamma. Jaja...håret blev snyggt i alla fall och NU syns det skillnad!!

Slutet gott, allting gott! ;)


Den här bilden togs på mormors 70-årsdag den 4/4, dvs före the transformation.


..och såhär ser det alltså ut nu, efter

Inte så jättebra bilder att avgöra på eftersom att den ena är tagen i dagsljus och den andra på kvällen. Men det SYNS i alla fall som tur är!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena E-Aronson

Vad bra att det ordnade sig till slut! Förresten hälsa mormor, denna trevliga kvinna! gratta henne i efterhand från oss. Ha det!

2009-04-30 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback