Klipp!

Skulle ha spinnat och solat imorse men fick en knäpp i huvudet. Jag var bara tvungen att klippa mig och göra slingor IDAG! Jag ringde runt lite och hittade ett ställe som bara ligger 5-10 minuters gångväg från mig. Jättefräscht ställe som jag inte ens lagt märke till tidigare trots att det ligger precis brevid videoaffären där jag brukar hyra film, haha;)

Jag är nöjd med håret hur som helst =) Jag klippte några centimeter och gjorde ljusa slingor i hela håret. Ingen större skillnad alls faktiskt, men en riktig uppfräschning! Kanske kunde haft blekningen i något längre, men jag är nöjd, som sagt =)

Har också ringt runt och letat på internet som en galning efter obligatorisk litteratur till hemtentan som vi ska skriva om 2 veckor.

Nu tjatar min brorsa på att jag ska skynda mig, vi har vart och hyrt film och köpt godis =)


Kommentarer
Postat av: Knutte

Härligt :) vårfräsch!!! Love u

2009-04-07 @ 21:45:11
Postat av: Jannice

Ska du gå tillbaka idag ändå?

Är du inte nöjd med färgen tycker jag att du ska göra de men i inlägget låter det som om du är supernöjd :P

Ses snart.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback