Håll tummarna!

Nu har jag ägnat de senaste timmarna till att leta och söka jobb till sommaren. Har skickat in lite ansökningar till olika ställen, men måste skicka många fler! Men nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får nåt!

Egentligen slutar jag inte förrän 16.45 idag men jag gick vid lunch. Var så sjukt trött! Kände att jag skelade när jag satt och hade basgruppsmöte.

Ikväll ska jag gå på bio med Sarah och Linda (Sarahs storasyster) och se Dumpa honom. Ska vara en feel good-film vad jag har förstått. Det kan behövas!


Jag och min korv Martin, honom dumpar jag inte! ;)
Fy vad dålig min kamera börjar bli =( Helt kornig bild. Kanske dags att införskaffa en ny efter nästan 3 år, haha!

Nu ska jag måla mina naglar i nån av de snygga färgerna jag köpte igår! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback