FUCKING JÄVLA SKIT!

FuckFuckFuck! Jag körde på Anatomi-tentan. Jag visste att jag skulle göra det, men det är ändå ett sånt jävla hårt slag rakt i ansiktet. Jag fick 53,5 och godkänt vad 60. Fyfan hur fan kunde jag vara så få jävla poäng ifrån?!?!?!? Jag var säker på att jag skulle få MAX 25-30poäng, och sen får jag nästan 30poäng mer än det. Det känns så jäääävla pissigt!! Hade mått sååå mycket bättre nu om jag hade fått 25poäng. Nu känns det bara för jävligt.

Hemtentan som MÅSTE göras NU känns ju mycket lättare att göra nu också!!!

En rolig sak är i alla fall att jag får nästa anatomi-resultat typ på min födelsedag! GU VA KUL VA ROLIGT!!!!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Det va ju as bra ju! Sluta du måste se det posiiva i det. =) Tänk att det gick så bra ändå. Puss Puss

Postat av: Helena E-Aronson

Det är bara att ta nya tag! 100 på att du klarar det. Ska tänka på dig och hålla tummarna!

2009-04-30 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback