Stressig men mysig helg!

Det har varit en supermysig men stressig helg..Har haft en del ångest för att jag inte hunnit med det jag velat och har känt mig taskig mot alla av nån anledning..Har inte hunnit träffa alla vänner (Jannice) (och dom jag träffat har jag inte träffat ordentligt känns det som) och inte Ella, Leopold, faster, farbror osv osv..

Martin fick tyvärr handskas med surpuppan och gnällfian som jag förvandlades till igår pga ångesten, stackarn. Det varade inte så länge, som tur var.

Nu vet jag i alla fall att från och med nästa gång jag kommer hit ska jag inte försöka trycka in alla jag vill träffa utan ska ta några i taget och sen träffa de andra nästa gång.. Nog om det!

Det var i alla fall underbart att få träffa alla igen!!

 I fredags åt jag middag hemma med familjen och Lollo, sen kom min fina korv!<3 Vi tog det bara lugnt och kollade på Min Stora Kärlek som gick på tv.

I lördags träffade jag Emeliorna (Knutte och Em) och Johanna hemma hos Knutte (i hennes nya fina lägenhet!). Vi fikade, spelade kort, tittade på bilder på datorn och hade mysigt=)
På kvällen gick jag och Martin på bio och såg Get Smart. Skitbra film, se den!

Idag, söndag, solade jag med Ewa och Marlene och sen har jag bara tagit det lugnt. Skönt!

Ska strax äta en tidig middag, sen iväg till Martin en snabbis och pussa lite på honom och sen iväg till tåget. Är framme i karlstad kl.22.15.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Men gullunge! Du får inte alls känna ångest. Vi vet att du kommer hem flera gånger och tycker bara det är kul att du pluggar. Absolut så saknar jag dig massor men jag får ju alltid tag på dig på telefonen =) Hoppas att jag hinner träffa dig en snabbis nästa gång du kommer hem =) Så fort spelschemat för sesongen kommer ska jag boka in en helg eller nått när jag kan komma och hälsa på dig ;)

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback