Stockholm och helgens planer!

Hej mina vänner!! Jag vet, jag har vart urusel på att blogga dom senaste dagarna! Men det har faktiskt inte hänt så mycket..har pluggat, haft lite ångest för att jag pluggat för lite, tränat och vart i skolan, mycket spännande! ;)

Igår hade vi vårt första seminarium, det var ju verkligen inte en muntlig tenta som vi hade fått för oss! Alla fick svara på en fråga var och sen var det som en vanlig föreläsning..Alla som var där blev godkända.

Wellwell..idag åker jag till stockholm!! =)
Har fullt upp den här helgen också..så jag hinner inte träffa alla, men jag kommer nästa helg också! =)

Idag (tors) - Träffa Jannice/Knutte/Em eller allihopa (?)
Fre - Lillasyster Danni blir tonåring, så då ska vi fira henne och gå ut och äta tror jag
Lör - Kanske träffa nån kompis på dagen (?). På kvällen ska jag fira min älskling! Så det blir myspys =)
Sön - Gudson Leopold har 4årskalas, sen åker jag tillbaka till karlstad på kvällen!
Självklart ska jag sova med Martin varje natt=)

Ojojoj, nu blev det riktigt bråttom!! Ska åka om 30 minuter och ska hinna packa och fixa mig innan dess!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback