Levande död

Haha, jag kunde inte ens lura mig själv igår!! Var beredd att gå från datorn precis när jag skrivit klart sista inlägget..men av nån anledning så var jag bara tvungen att sitta kvar här ett liiiiitet tag till. Ett liiitet tag blev ett lååångt tag.. och..

..*poff*..


..så var klockan helt plötsligt 00.30! Magic! Kommer aldrig i säng tidigare än så..Sen tar det ju en stund att somna också, men inatt somnade jag AAAALDRIG! Helt plötsligt började jävla Jason Mraz sjunga på mobilen (dags att vakna)..kul! Måste börja lägga mig tidigare..

Särskilt med tanke på att jag VARJE dag mellan 8 och 10 är en levande död!!
Jag sitter verkligen och sover samtidigt som jag försöker anteckna blundades. Utan överdrift! Ibland kommer jag på mig själv att ha glömt halva ord..men dom fyller jag i när jag vaknat från min hundradels sekund powernap..usch, hemskt! Haha!

Bitterfitta! =P

Här är i alla fall en glad liten plutt!!

Man kan inte annat än att bli otroligt glad när man ser den här sötisen! Min yngsta bror,Johannes 8månader <3. Det skiljer nästan 20 år mellan oss! Häftigt vá!? Samma mamma, olika pappor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback