Sexig bild

Jag var inte i skolan imorse, kunde inte sova på hela natten, så jag sov ut istället till 11.15 ungefär. Har inte pluggat jättemycket idag heller, har försökt, men kan bara inte koncentrera mig.. Det är verkligen skitsvårt, det jag försöker pränta in i hjärnan. Och nu är det bara 2½ dag kvar också! Fan fan fan!

Men positivt är att det även är 2½ dag kvar tills det är dags att åka till stockholm och träffa alla! =)
Tiden har faktiskt gått mycket fortare än jag trodde =)

Ska alldeles strax hoppa in i böckerna igen. Jag tycker så himla synd om mig själv och frågar mig gång på gång varför jag behöver kunna allt det här svåra och onödiga som sjuksköterska! Hahaha!


Min nollningströja


En sexig bild att roa sig med (om man inte har nåt bättre för sig)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Så typiskt dig den där bilden =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback