"Pruttliknande" ljud..

Hahaha, William, min 7åriga lillebror är så söt! För några timmar sen när han skulle lägga sig så hörde jag nåt "pruttliknande" ljud i ett bestämt ljudmönster och eftersom att han brukar gå i sömnen så blev jag lite orolig och skulle kika vad som hände..

Jag tittade försiktigt in i hans rum..där låg han och tittade upp i taket, höll händerna för munnen och gjorde värsta beatboxen (inte den bästa förstås)!!

Tyvärr så märkte han mig och tittade på mig med sina stora ögon när golvet knarrade och slutade väldigt tvärt, hade velat filma! Han var så himla söt och jag kunde bara inte sluta skratta för mig själv!


Här har vi beatboxaren själv!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Åhhh! Pluttis! =)

Postat av: Martin

Haha så skön han är William. Next up "the beatboxing kid from Karlstad" oh yeah ;)



Saknar dig! <3

2008-09-09 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback